Levering & montage
Welkom bij onze FAQ-pagina over onze bezorgprocessen en montagediensten! Hier hebben we de meest voorkomende vragen van onze klanten verzameld en beantwoord. We hopen dat deze sectie je helpt bij het vinden van de informatie die je zoekt en eventuele onduidelijkheden kan oplossen. Als je nog steeds vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd klaar om je verder te helpen.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of één van de volgende kanalen:
Levering & montage
Voordat je besteld
Hoe verloopt het leveringsproces?
Bij Kroon Bedding verloopt het bezorgproces eenvoudig en efficiënt dankzij onze verzendpartner Nieuwhoff.
1. Plaats je vóór 11:00 uur 's ochtends een bestelling?
Dan neemt onze koerier binnen 24 uur contact met je op voor een leverafspraak.
2. Bij bestellingen na 11:00 uur 's ochtends:
Ontvang je uiterlijk de volgende dag een leverafspraak in je mailbox.
3. Een leverdatum per mail.
Vervolgens ontvang je per e-mail een uitnodiging met een voorgestelde leverdatum. Na acceptatie krijg je toegang tot het Track & Trace portaal, waar je de actuele status van je bestelling kunt volgen en contact kunt opnemen met Nieuwhoff om eventueel nog de leverdatum te verplaatsen.
4. Onze installateurs komen langs
Onze installateurs leveren de boxspring af en zetten deze in elkaar in de gewenste kamer, zelfs als je in een appartementencomplex zonder lift woont! Binnen 30 minuten staat je boxspring en vertrekken onze specialisten met alle verpakkingen en afval.
Gemiddelde levertijden
Samen met onze partners streven we ernaar om je de beste service te bieden en je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. De gemiddelde levertijd van Nieuwhoff is 1 tot 2 weken. In zeldzame gevallen kan het tot maximaal 4 weken duren voordat je bestelling wordt geleverd.
Zijn bezorging & montage altijd gratis?
Ja, altijd. Bij Kroon Bedding streven we naar een optimale klantbeleving. Daarom bieden wij gratis bezorging en montage, zowel in Nederland als in België.
Onze vakkundige installateurs leveren de boxspring af in de kamer van jouw keuze en zorgen voor een vlotte montage. Ze nemen tevens het verpakkingsmateriaal weer mee. Je hoeft zelf niets te doen en kunt direct genieten van je nieuwe boxspring.
Leveren & monteren jullie ook aan appartementen?
Maar natuurlijk! Wij leveren en monteren ook gratis in appartementencomplexen, zelfs zonder lift. We garanderen dat de boxspring in de juiste kamer wordt opgezet.
Houd er wel rekening mee dat dit alleen geldt tot de 8e verdieping.
Kan ik mijn oude bed mee laten nemen?
Graag zelfs; voor een meerprijs van € 149,- nemen we je oude bed mee en zorgen we voor zorgvuldige recycling, inclusief demontage!
Je kunt deze aanvullende service selecteren bij het configureren van je boxspring, voordat je deze aan je winkelwagen toevoegt.
Let wel, we kunnen deze service helaas niet aanbieden voor waterbedden.
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bieden kosteloze montage en levering aan in zowel Nederland als België.
Let wel, met uitzondering op de Waddeneilanden, deze vallen buiten ons servicegebied.
Levering & montage
Tijdens het wachten
Hoe snel mag ik mijn boxspring verwachten?
Onze logistiekpartner; Nieuwhoff, bezorgd binnen 1 tot 4 weken. De actuele levertijd van jouw boxspring staat vermeld op de productpagina van jouw gekozen bed.
Verder garanderen we dat we altijd leveren op de afgesproken leverafspraak, zodat we elkaar niet mislopen. Onze installateurs bellen je vlak voordat ze arriveren, zodat je niet onnodig de hele dag hoeft te wachten.
Waar kan ik zien wanneer mijn boxspring wordt bezorgd?
Onze logistieke partner Nieuwhoff maakt gebruik van een eigen ontworpen Track & Trace portaal waarin de huidige status van jouw bezorging in real-time te volgen is. Je krijgt toegang tot het portaal bij het accepteren van de uitnodigingsmail die je binnen 24 uur na je bestelling ontvangt.
Je ontvangt je boxspring altijd op de aangegeven leverdatum. Indien nodig, kun je in het Track & Trace portaal de leverdag en -tijd aanpassen naar een geschikt moment voor jou.
Op de dag van levering kun je het portaal volgen voor een nog actuelere indicatie van je levertijd. Als kers op de taart zullen onze installateurs nog even bellen (ong. 10 - 15 minuten van tevoren) wanneer ze in de buurt zijn.
Moet ik nog voorbereidingen treffen voordat mijn boxspring wordt bezorgd?
Voor een vlotte installatie vragen we je om de ruimte waar de boxspring geplaatst moet worden vooraf leeg te maken. Zorg, eigenlijk al voordat je je bestelling plaatst, er ook voor dat de boxspring in de betreffende ruimte past. Onze ervaren installateurs doen de rest wel ;)
Alvast bedankt voor je medewerking!
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Tuurlijk. Bij bestelling wordt automatisch het bezorgadres gelijkgesteld aan het factuuradres. Indien nodig, kun je tijdens het bestelproces het bezorgadres zelf nog aanpassen.
Heb je al besteld maar wil je het bezorgadres laten wijzigen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@kroonbedding.nl, of stuur een bericht via onze live chat. Wij zullen de wijziging z.s.m. proberen door te voeren.