Algemene vragen
Welkom bij onze algemene vragen pagina! Hier hebben we de meest voorkomende vragen van onze klanten verzameld en beantwoord. We hopen dat deze sectie je helpt bij het vinden van de informatie die je zoekt en eventuele onduidelijkheden kan oplossen. Als je nog steeds vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd klaar om je verder te helpen.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of één van de volgende kanalen:
Algemene vragen
Over Kroon Bedding
Waarom is Kroon Bedding zo betaalbaar?
Onze boxsprings worden geproduceerd in onze eigen fabrieken in Nederland, waardoor we op een efficiënte en duurzame manier hoogwaardige boxsprings kunnen maken tegen een betaalbare prijs.
Verder houden we onze kosten laag door alleen online te verkopen, zonder dure winkelpanden. Je koopt rechtstreeks bij de fabrikant, zonder tussenpersonen. Dit scheelt aanzienlijk in de prijs!
Waarom bestellen bij Kroon Bedding?
Bij Kroon Bedding produceren we boxsprings in onze eigen Nederlandse fabriek. Hierdoor kunnen we efficiënt en duurzaam luxe boxsprings van het hoogste segment maken, zonder de betaalbaarheid uit het oog te verliezen.
We gebruiken alleen de beste materialen en Nederlands vakmanschap om boxsprings van topkwaliteit te produceren. Onze boxsprings zijn niet alleen mooi, maar ook comfortabel en duurzaam, met focus op comfort en ondersteuning voor de perfecte nachtrust.
En dan hebben we het nog niet eens over onze service gehad:
- Aanbetaling van 50% van het aankoopbedrag
- Gratis levering in Nederland en België
- Gratis vakkundige montage
- 120 nachten proefslapen
- 100% geld-terug-garantie
- 2 jaar volledige garantie
Waar lees ik jullie klantervaringen terug?
Benieuwd naar de ervaringen van anderen die je al voor waren? Lees alle recensies op deze pagina.
Alleen klanten die een bestelling hebben geplaatst kunnen een review achterlaten dankzij ons robuuste verificatiesysteem. Tevens vragen we onze klanten ook om foto's te delen, zodat je een beter beeld kunt vormen bij je potentiële aankoop.
Algemene vragen
Contactmogelijkheden
Kan ik met jullie bellen?
Telefonisch contact is mogelijk, maar alleen op afspraak. Laat je gegevens achter via ons contactformulier en wij bellen je zo snel mogelijk terug.
Wil je direct antwoord op je vraag?
Dan raden we aan om contact op te nemen via onze live chat, hier reageren we onder werktijden vaak binnen 5 - 10 minuten, afhankelijk van hoe druk het is.
Hebben jullie een showroom?
Nee, wij verkopen uitsluitend online om extra kosten te besparen. Door onze lage kosten betaal je niet teveel voor je luxe en comfortabele boxspring en kun je genieten van de volgende voordelen:
- Aanbetaling van slechts 50%, restbedrag betaal je achteraf
- 120 nachten proefslapen
- Gratis retourneren
- Gratis levering
- Gratis montage
- Binnen 1 - 4 weken geleverd
Hoe krijg ik het snelst contact met jullie?
Heb je een vraag? Kijk dan eerst of je vraag al niet beantwoord wordt op onze klantenservice-pagina. Hier staan de meest gestelde vragen over onderwerpen zoals bezorgen, betalen, retourneren en meer.
Verder kun je via verschillende manieren contact met ons opnemen, onze reactietijden verschillen afhankelijk van het medium dat je kiest:
- Live chatten (snelst & op maat, alleen onder werktijden).
- klantenservice@kroonbedding.nl (binnen 1 - 2 werkdagen).
- Telefonisch (alleen op afspraak, binnen 1 - 2 werkdagen).
Wat zijn de openingstijden voor de klantenservice?
Onze adviseurs zijn op werkdagen (ma - vr) van 9:00 tot 19:00 bereikbaar via de live chat of per mail via klantenservice@kroonbedding.nl.
In het weekend (za - zo) zijn onze openingstijden net anders; namelijk van 9:00 tot 16:00.
Algemene vragen
Jouw account
Hoe maak ik een account bij jullie aan?
Om een account bij ons te registreren, volg je deze stappen:
- Ga naar de ‘maak een account’-pagina.
- Vul je voornaam, achternaam, e-mailadres en gekozen wachtwoord in.
- Klik op Registreren.
- Je ontvangt een bevestigingsmail van ons.
- Je kunt direct verder met je account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan?
Als je je wachtwoord van je account bent vergeten, volg dan deze stappen:
- Ga naar de inlogpagina.
- Klik op de knop "Wachtwoord vergeten?".
- Vul je e-mailadres in en klik op "Bevestig".
- Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.