Betalen & bestellen
Welkom bij onze FAQ-pagina over betalen en bestellen! Hier hebben we de meest voorkomende vragen van onze klanten verzameld en beantwoord. We hopen dat deze sectie je helpt bij het vinden van de informatie die je zoekt en eventuele onduidelijkheden kan oplossen. Als je nog steeds vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd klaar om je verder te helpen.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of één van de volgende kanalen:
Betalen & bestellen
Het afreken- & bestelproces
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen via Kroon Bedding gaat zoals je het verwacht:
- Kies je gewenste boxspring: Bekijk alle opties en specificaties van het artikel en selecteer vervolgens de gewenste afmetingen, kleur, accessoires, etc. Meet de ruimte waarin je de boxspring wilt plaatsen goed op voordat je je bestelling doorzet!
- Voeg de boxspring toe aan je winkelwagen: Klik op de knop 'In winkelwagen' om het product in je winkelwagen te plaatsen. Een extra menu springt open, vanuit hier kun je besluiten om verder te winkelen of om door te gaan naar het afrekenproces door op de knop “Uitchecken” te klikken.
- Log in met een bestaand account, registreer een nieuw account of reken af als gast: Als je al een account bij ons hebt, kun je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Als je nog geen account hebt, kan je jezelf registreren door je persoonlijke gegevens in te vullen. Het hebben van een account is niet verplicht, je kunt dus ook als gast afrekenen.
- Vul je bestelgegevens in en controleer je bestelling: Controleer of je het juiste artikel in je winkelwagen hebt staan (kijk eventueel ook of het de gewenste afmeting, kleur, etc. bevat). Controleer daarnaast ook of al je gegevens, zoals je contactgegevens en afleveradres, kloppen.
- Betaal je bestelling: Volg de instructies op de betaalpagina om de betaling af te ronden. Je kan hierbij gebruik maken van verschillende betaalmethoden zoals op aanbetaling, iDeal, creditcard of PayPal.
- Bevestiging van je bestelling: Na het afronden van de betaling ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Hierin vind je alle informatie over je bestelling terug.
Vervolgens zal onze koerier, Nieuwhoff, binnen 24 uur contact met je opnemen (per mail) voor het inplannen van een leverafspraak. Houd je mailbox dus goed in de gaten voor een uitnodiging naar hun Track & Trace portaal!
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij ons kun je veilig en gemakkelijk betalen via meerdere betaalmethoden:
50% aanbetaling, restant bij levering
Liever de helft aanbetalen en het restant bij levering contant, per pin of via bankoverschrijving betalen? Dat kan!
Je kunt bij ons een 50% aanbetaling doen en het resterende bedrag voldoen bij de levering. Zo betaal je pas wanneer je je nieuwe aanwinst hebt ontvangen.
iDeal
Betaal veilig en snel met iDeal via je eigen vertrouwde bankomgeving. Je hoeft geen account aan te maken en er worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Creditcard
We accepteren natuurlijk ook betalingen met MasterCard, VISA, of Maestro creditcards en debitcards. Je kunt de gegevens veilig invullen via een beveiligde verbinding. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor betalingen met creditcards.
Bancontact
Voor onze Belgische klanten bieden we de mogelijkheid om te betalen via Bancontact. Met Bancontact kun je veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen, zonder extra kosten. Het is geschikt voor alle grote Belgische banken.
Kan ik bij jullie achteraf betalen?
Wij bieden niet het bekende achteraf betalen van een In3 of Klarna aan.
Wel kun je, zoals vaker op deze pagina besproken, ervoor kiezen om de helft aan te betalen. Hierbij betaal je de eerste 50% van het aankoopbedrag bij het afrekenen en de rest pas na levering en montage.
Bij het kiezen voor een aanbetaling ontvang je natuurlijk een betaalbevestiging en een factuur, en krijg je het gehele aanbetalingsbedrag terug bij retour of annulering.
Ik wil de helft aanbetalen, hoe werkt dat?
Bij Kroon Bedding kun je veilig en snel een bestelling plaatsen met een aanbetaling van slechts 50% van het aankoopbedrag. Zo hoef je niet meteen het volledige bedrag neer te tikken.
Het resterende bedrag kun je betalen nadat wij je boxspring hebben geleverd en gemonteerd. Je kunt het restbedrag contant, via pin of via een betaallink voldoen.
Bij je bestelling ontvang je altijd een betaalbevestiging en factuur. En, als je je bestelling annuleert / terugstuurt; ontvang je uiteraard ook de aanbetaling terug.
Kan ik veilig bij jullie afrekenen?
Wees gerust, je kunt bij ons veilig en vertrouwd online betalen. Onze website is permanent beveiligd met SSL-certificaat, herkenbaar aan het slotje in de adresbalk van je browser.
Zijn jullie prijzen exclusief of inclusief BTW?
Goed dat je het navraagt, al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
Je kunt de kortingscode direct tijdens het betalen invoeren in de kassa, waarna de korting direct wordt verrekend.
Let op: je kunt slechts één kortingscode per bestelling gebruiken en kortingscodes zijn niet geldig voor achteraf betalen / een bestelling op aanbetaling.